REG

Ny valberedning i Precio Fishbone AB

Precio Fishbones valberedning inför årsstämman 2025 utsedd.

Enligt valberedningsinstruktionen som antogs på en extra bolagstämma den 21 augusti 2024 ska för valberedningen i Precio Fishbone bestå av en representant för var och en av de tre röstmässigt största ägarregistrerade aktieägarna som önskar delta i arbetet. Den nya valberedningen utgörs av; Emil Hjalmarsson (Midsjörevet AB), Marcus Annell (Alcur) och Richard Torgersson (Nordea). Emil Hjalmarsson har utsetts till ordförande i valberedningen. Valberedningen representerar strax under 47 % av röstetalet i bolaget.

Aktieägare som önskar nominera personer till bolagets styrelse kan skriva till bolaget under adress: Precio Fishbone AB, Valberedningen, Stortorget 8, 702 11 Örebro.

Detta pressmeddelande offentliggjordes, genom nedanstående kontaktpersons försorg, kl 17.00 den 16 oktober 2024.

Vid frågor med anledning av detta pressmeddelande kontakta

[email protected]

Precio Fishbone är ett konsult- och mjukvaruutvecklingsföretag med verksamhet i Borlänge, Göteborg, Örebro, Eskilstuna, Stockholm, Västerås, Amsterdam och Ho Chi Minh City i Vietnam. Totalt är cirka 160 personer anställda i koncernen. Carnegie Investment Bank AB är bolagets Certified Adviser enligt Nasdaq First North Premier Growth Market Stockholms regelverk. Carnegie Investment Bank AB är även likviditetsgarant för bolagets B-aktie. [email protected] www.preciofishbone.se ­­

Om Precio Fishbone

Precio Fishbone är ett konsult- och systemutvecklingsföretag.

www.preciofishbone.se
Teknik

Få löpande information från Precio Fishbone via e-post.

Marknad Nasdaq First North Premier Growth Market Kortnamn PRCO-B ISIN-kod SE0000141137 Certified Adviser Carnegie Investment Bank