REG

Online Brands (publ) ändrar datum för årsstämman 2020

Online Brands (publ) med dotterbolagen Hedbergs Guld & Silver AB, Juvelerare John Victorin i Varberg AB, Juvelerare Eric G Andersson AB och Idéguld AB meddelar att styrelsen i Bolaget idag beslutat att flytta årsstämman till den 30 juni 2020.

Borås, 9 juni 2020 kl 08:30

Har du frågor så är du välkommen att kontakta: Nina Holgersson, styrelseledamot och tf VD, tel: +46 (0)76860 60 10

Mer om Online Brands
Online Brands-koncernen driver de ledande e-butikerna på den nordiska marknaden inom vigselringar, smycken, klockor och matsilver. Koncernen består idag av moderbolaget Online Brands Nordic AB (publ) samt de helägda dotterbolagen Hedbergs Guld & Silver AB i Borås, Juvelerare Eric G Andersson AB i Västervik, Juvelerare John Victorin i Varberg AB och Idéguld AB i Borås. Aktien handlas på Nasdaq First North Growth Market under tickerkoden OBAB. Bolagets Certified Adviser är Aqurat Fondkommission AB, tel 08-684 05800, e-post: [email protected]

Om Online Brands

Online Brands är en koncern som driver en ledande e-butik på den svenska marknaden för smycken.

www.onlinebrands.se
Detaljhandel

Få löpande information från Online Brands via e-post.

Marknad Nasdaq First North Growth Market Kortnamn OBAB ISIN-kod SE0001960949 Certified Adviser Aqurat Fondkommission