Zesecs återförsäljare Lås & Larm Aktuellt installerar Mobil Passage hos BRF Life i Lund

Mitt i centrala Brunnshög utvecklar Granitor Properties bostadsrätter ritade av välrenommerade White Arkitekter. Miljövänliga byggnadsmaterial och metoder prioriteras. Förutom genomtänkta planlösningar erbjuds en förlängning av hemmet genom en social hubb. Zesecs återförsäljare Lås & Larm Aktuellt i Malmö AB har framgångsrikt installerat Zesec Mobil Passage som stödjer funktionaliteten i föreningen.

-Vår digitala styrenhet MX kan installeras på alla sorters dörrar med elektriska lås eller elslutbleck och konvertera dem till digitalt uppkopplade. Vi är stolta över att Granitor Properties valt Zesecs Mobil Passage för BRF Life i Lund. Våra digitala tjänster spar tid, pengar och är bra för miljön, säger Martin Konczak Försäljningschef på Zesec.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Magnus Gilborne, VD på Zesec of Sweden AB (publ)
+46 70 375 40 74

Om Zesec
Zesec of Sweden AB (publ) är ett SaaS-bolag inom PropTech noterat på NGM Nordic SME. Bolaget erbjuder Mobil Porttelefoni och Passage för företag och bostadsrättsföreningar. Med Zesec-appen flyttar nycklarna in i mobilen vilket gör att användarna endast behöver smartphone för att öppna entrédörren, garaget eller grinden. Fastighetens existerande elektriska lås och elslutbleck digitaliseras enkelt och kostnadseffektivt med egenutvecklad styrenhet MX som installeras av auktoriserade återförsäljare. Bolagets patentsökta molnbaserade porttelefoni med QR-kod gör att besöksmottagaren via video- och talsamtal i smartphone kan svara när någon ringer på dörren, öppna eller avvisa besöket, från var som helst i världen. Tillsammans bygger vi det nyckelfria samhället.

www.zesec.com

Om Lås & Larm Aktuellt
Med vår breda kompentens står vi beredda att tillsammans med dig skräddarsy just din säkerhetslösning som täcker ditt behov. Vi analyserar först ditt behov/krav för att sedan ta fram en funktionslösning som vi beklär med produkter. Lösningen skall vara kvalitets och kostnadseffektiv och även leva upp eventuella försäkringskrav. När du som kund är nöjd med förslaget tar våra säkerhetstekniker vid och installerar det vi kommit överens om. Vi är med dig hela tiden och tar fullt ansvar för att du som kund ska bli nöjd.

www.laslarmaktuellt.se

Om Zesec

www.zos.se

Få löpande information från Zesec via e-post.

Marknad NGM Nordic SME Kortnamn ZESEC ISIN-kod SE0015812540 Eminova Fondkommission

Per Jorlind VD [email protected]