Zesec tecknar avtal med BRP Systems Denmark

Zesec fortsätter sin expansion i Danmark genom att teckna avtal med BRP Systems Denmark.

I oktober tecknade Zesec och BRP Systems Denmark, härefter BRP, ett partnerskapsavtal där BRP kommer att inkludera Zesecs produkter och tjänster som en del av deras Wondr-lösning till gym och träningsanläggningar för den danska marknaden. BRP har tidigare i år förvärvat Wondr som redan har en framgångsrik integration tillsammans med Zesec där Wondr-medlemmar kan öppna dörren till gymanläggningen via Wondrs app.

Partneravtalet innebär att Zesec kommer att expandera på den danska marknaden tillsammans med BRP och produkten Wondr.

- Att BRP vill teckna ett samarbetsavtal med Zesec för den danska marknaden gör oss oerhört stolta och extra glada då vi just nu investerar i Danmark. Vi ser fram emot att expandera tillsammans med en så etablerad och välrenommerad aktör, säger Patrik Sillberg, försäljningschef på Zesec.

- Zesec är en digital, modern och användarvänlig passagelösning baserad på molnteknik där potentialen är enorm. Vi på BRP ser fram emot att skapa mer värde för våra kunder tillsammans med Zesec, säger Marc Tørnstrøm VD för BRP Systems Danmark.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Christian Meijer, VD på Zesec of Sweden AB (publ)
+46 70 473 44 78

Om Zesec
Zesec of Sweden AB (publ) är ett SaaS-bolag inom PropTech noterat på NGM Nordic SME. Bolaget erbjuder Mobil Porttelefoni och Passage för företag och bostadsrättsföreningar. Med Zesec-appen flyttar nycklarna in i mobilen vilket gör att användarna endast behöver smartphone för att öppna entrédörren, garaget eller grinden. Fastighetens existerande elektriska lås och elslutbleck digitaliseras enkelt och kostnadseffektivt med egenutvecklad styrenhet MX som installeras av auktoriserade återförsäljare. Bolagets patentsökta molnbaserade porttelefoni med QR-kod gör att besöksmottagaren via video- och talsamtal i smartphone kan svara när någon ringer på dörren, öppna eller avvisa besöket, från var som helst i världen. Tillsammans bygger vi det nyckelfria samhället.

www.zesec.com

Om BRP Systems Denmark
BRP Systems Denmark är baserat i Danmark och arbetar med mjukvara för att hantera medlemskap, så kallad "membership management" och ingår i en grupp på 115 anställda. BRP-gruppen har mer än 2 000 gym och träningsanläggningar som kunder och mer än 3,5 miljoner slutanvändare. Sedan 2004 har BRP Systems arbetat tillsammans med viktiga representanter inom tränings-, spa-, sim- och fritidsbranschen. Företaget utvecklar och erbjuder mjukvarulösningar som gör administration, betalningar, passerkontroll, lönehantering och mycket mer enklare för dig att administrera. Företagets lösningar har utvecklats i samarbete med vardagliga användare av engagerade människor som förstår branschen och de komplexa utmaningar våra företagskunder står inför i sin dagliga verksamhet.

www.brpsystems.com

Om Zesec

www.zos.se

Få löpande information från Zesec via e-post.

Marknad NGM Nordic SME Kortnamn ZESEC ISIN-kod SE0015812540 Eminova Fondkommission

Per Jorlind VD [email protected]