Pressmeddelanden

EYEONID GROUP AB (publ): Föreslagen styrelseledamot Børge Granli utökar sitt aktieinnehav Eyeonid Group AB meddelar att föreslagen styrelseledamot Børge Granli har utökat sitt aktieinnehav i Eyeonid Group.
EYEONID GROUP AB (publ): Styrelseordförande Fredrik Björklund köper 100 000 aktier Eyeonid Group AB meddelar att styrelseordförande Fredrik Björklund har köpt ytterligare 100 000 aktier i Eyeonid Group.
EYEONID GROUP AB (publ): B2B-tjänsten Enterprise har nu nått 100 stängda affärer I början av april startades officiellt försäljningen av B2B-tjänsten Enterprise och har nu nått milstolpen 100 stängda affärer.
REG MAR
EYEONID GROUP AB (publ): Verksamheten kassaflödespositiv under Q2 Eyeonid Group kan nu kommunicera att verksamheten genom en rad åtgärder kommer att nå positivt kassaflöde under Q2.
REG MAR
EYEONID GROUP AB (publ): Övertar befintlig återförsäljare Eyeonid Group har kommit överens med en befintlig återförsäljare att överta den del av deras verksamhet som är kopplad till kredit- och identitetsskydd. Transaktionstekniskt är v...
EYEONID GROUP AB (publ): Lämnar marknadsuppdatering april Eyeonid Group lämnar marknadsuppdatering om verksamheten från april.
Visa fler pressmeddelanden

Finansiell kalender

Årsstämma 2024 Årsstämma
Delårsrapport Q2 2024 Delårsrapport
Delårsrapport Q3 2024 Delårsrapport
Bokslutskommuniké 2024 Bokslutskommuniké

Om Eyeonid Group

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring och telekom.

www.eyeonid.com

Få löpande information från Eyeonid Group via e-post.

Marknad Nordic SME Sweden Kortnamn EOID ISIN-kod SE0019763988