Inbjudan till presentation av Annehem Fastigheter på Stora Aktiedagarna 6 mars 2024

Annehem Fastigheter AB (publ) bjuder in till en presentation av bolaget på Stora Aktiedagarna den 6 mars klockan 14:45 (CET) på Birger Jarl Konferens i Stockholm.

Stora Aktiedagarna anordnas av Aktiespararna och pågår under tre dagar med över 50 företagspresentationer av stora och små bolag. Annehems VD, Monica Fallenius kommer tillsammans med bolagets CFO, Adela Colakovic, presentera bolaget. Presentationen kommer att hållas på svenska och livesändas.

Datum: 6 mars 2024

Tid: 14:45 (CET)

Anmälan till eventet sker genom följande länk:

Anslutning till presentationen sker genom att klicka på följande länk:

2024-02-29

För ytterligare information vänligen kontakta:
Monica Fallenius, VD
Tel. +46 70 209 01 14

Om Annehem Fastigheter

Annehem Fastigheter är ett tillväxtdrivet fastighetsbolag inriktat på kommersiella-, samhälls- och bostadsfastigheter i de nordiska tillväxtregionerna Stockholm, Skåne, Göteborg och Helsingfors. Fastighetsbeståndet i Annehem Fastigheter består av 26 förvaltningsfastigheter med ett värde om 4 412,7 Mkr och en uthyrbar yta om 202 tkvm per 31 december 2023. Bolagets aktie av serie B är sedan december 2020 noterad på Nasdaq Stockholm under ticker ANNE B och ingår sedan maj 2022 i Nasdaq Green Designation. För mer information besök gärna vår hemsida www.annehem.se

Om Annehem Fastigheter

www.annehem.se
Fastigheter

Få löpande information från Annehem Fastigheter via e-post.

Marknad Stockholmsbörsen Kortnamn ANNE B ISIN-kod SE0015221684

Monica Fallenius VD [email protected] +46(0)70-209 01 14