Inbjudan till Annehem Fastigheters presentation av delårsrapport för perioden januari - september 2023

Torsdagen den 26 oktober offentliggör Annehem Fastigheter AB (publ) delårsrapporten för perioden januari - september 2023. Annehem bjuder in investerare, analytiker och media till en direktsänd konferens (på Teams) samma dag klockan 11:00 (CEST).

Annehems VD, Monica Fallenius kommer tillsammans med Bolagets CFO, Jan Egenäs, redogöra för delårsrapporten samt kommentera den positiva utvecklingen i Ljungbyhed Park. Presentationen kommer att hållas på svenska. Efter avslutad presentation finns möjlighet till att skriftligen ställa frågor via chattfunktionen i Teams.

Frågor till konferensen kan även skickas i förväg till [email protected]

Datum: 26 oktober

Tid: Direktsänd konferens på Teams 11:00 (CET)

Anslutning till presentationen sker genom att klicka på följande Teams-länk:

Delårsrapport samt presentation kommer att publiceras på Annehems hemsida.

2023-10-19

För ytterligare information vänligen kontakta:
Monica Fallenius
Tel. +46 70 209 01 14

Om Annehem Fastigheter
Annehem Fastigheter är ett tillväxtdrivet fastighetsbolag inriktat på kommersiella-, samhälls- och bostadsfastigheter i de nordiska tillväxtregionerna Stockholm, Skåne, Göteborg samt Helsingfors och Oslo. Fastighetsbeståndet i Annehem Fastigheter består av 26 förvaltnings-fastigheter med ett värde om 4 343,3 Mkr och en uthyrbar yta om 198 tkvm. Bolaget är sedan december 2020 noterat på Nasdaq Stockholm under ticker ANNE B och ingår sedan maj 2022 i Nasdaq Green Designation. För mer information besök gärna vår hemsida www.annehem.se

Om Annehem Fastigheter

www.annehem.se
Fastigheter

Få löpande information från Annehem Fastigheter via e-post.

Marknad Stockholmsbörsen Kortnamn ANNE B ISIN-kod SE0015221684

Monica Fallenius VD [email protected] +46(0)70-209 01 14