Free2move har fått en provorder på systemplattformen 2Connect™ från en större svensk fastighetsägare

Free2move har erhållit en första provorder på sin nya systemplattform 2Connect™. Kunden, som är ett större svenskt fastighetsbolag, kommer att utvärdera systemplattformen i en applikation för trådlös övervakning och reglering av fastighetsmiljö. Free2move levererar plattformen 2Connect™ bestående utav noder, sensorer och anpassad mjukvara. Free2move kommer att genomföra installation och driftsättning hos kund under april månad.

Anders Due-Boje, VD på Free2move Holding AB, säger "Kul att se att vårt fokuserade arbete mot fastighetssegmentet nu ger resultat ut i kundledet. Vår systemplattform, 2Connect™, ger kunderna en möjlighet att snabbt installera och övervaka fastigheter utan att migreras in ett i "gammalt" system"

For further information please contact:

Anders Due-Boje, CEO Free2move, +46 70 526 03 00, [email protected]

About Free2move. Free2move is a provider of industrial IoT solutions in the form of sensor networks that wirelessly collect and analyse information; and control and regulate the various units. The solutions enable businesses to operate more efficiently and cut costs while being in control and securing their assets. Typical areas are industrial and building automation.

Om Free2Move

Få löpande information från Free2Move via e-post.

Marknad Nordic SME Kortnamn F2M ISIN-kod SE0011414283 Mentor beQuoted

Leif Syrstad CEO, Free2Move Holding AB [email protected] +46 708 660 703