REG

VD och grundare tecknar för mer än tidigare kommunicerat.

I samband med publiceringen av Bonzun AB:s (publ) ("Bonzun eller Bolaget") memorandum för den pågående företrädesemissionen kommunicerades att Bolagets VD, tillika grundare, Bonnie Roupé valt att teckna Units genom teckningsförbindelse för motsvarande SEK 1 391 000. Nu meddelar Bolaget att Bonnie Roupé har för avsikt att teckna för motsvarande SEK 1 691 000 om utrymme ges.

Sista dag för teckning är idag den 3 februari 2023.

För ytterligare information:
Bonnie Roupé, VD

Om Bonzun

Bonzun grundades 2012 av Bonnie Roupé med visionen att tillgängliggöra evidensbaserad medicinsk information på ett lättförståeligt sätt till allmänheten genom smarta digitala verktyg. Bonzuns första tjänst, den virtuella barnmorskan som lanserades 2014, har hjälpt miljontals kvinnor att känna sig trygga under sina graviditeter. Nästa produkt att lanseras var Bonzun IVF, en personlig IVF-app som utvecklats specifikt för att minska stress och ångest samt öka chanserna att lyckas med en fertilitetsbehandling. En viktig del av Bonzun idag är det interaktiva digitala programmet Evolve som säljs till företag och organisationer i hela Sverige. Evolve bygger självledarskap och lär ut strategier för att hantera stress, programmet är utvecklat av forskare & psykologer på Karolinska Institutet med syftet att bibehålla en god arbetsmiljö och välmående medarbetare.

För mer information, vänligen besök: www.bonzun.com

Bonzuns aktie handlas under kortnamnet BONZUN på Nasdaq First North Growth Market och bolagets Certified Adviser är G&W Fondkommission: telefon: +46 (0)8 503 000 50, e-mail: [email protected].

Om Bonzun

Bonzuns affärsidé är att tillgängliggöra evidensbaserad information med hjälp av digitala tjänster för att förebygga ohälsa och bidra till ökat välmående.

www.bonzun.com
Teknik

Få löpande information från Bonzun via e-post.

Marknad Nasdaq First North Growth Market Kortnamn BONZUN ISIN-kod SE0017082506 Certified Adviser G&W Fondkommission

Håkan Johansson tf Vd [email protected] 070 478 31 49