Välkommen till ett SWEACC event: Investera i Östafrika med MTI Investment

Välkommen att delta i ett exklusivt event där alla nyfikna på Östafrikas potential är välkomna. MTI Investment SE (NASDAQ First North: MTI) har förenklat investeringar i regionen och gör det lika enkelt som vardagliga ärenden eller att spara pengar i en fond. Oavsett om du är ny på investeringar eller ett erfaret proffs är detta ett event för dig. Utforska möjligheten med en av världens snabbast växande tillväxtmarknader!

• H.E. Grace Alfred Olotu, Tanzanias ambassadör till Norden, kommer att ge oss ett övertygande perspektiv rörande investeringar i Tanzania, samt lyfta fram dess stabilitet, blomstrande affärsmiljö och nyckelsektorer.

• Pontus Engström, CEO of MTI Investment SE, kommer att dela med sig av ett decennium av erfarenhet rörande investeringar i Östafrika och presentera en unik möjlighet för alla intresserade att delta i tillväxten av Östafrika - se mti-investment.com.

• Heaven Bereket, klusterchef och vice ordförande I SWEACC, kommer sakkunnigt att moderera evenemanget och vägleda deltagarna i praktiska investeringssteg.

Detaljer för eventet:

• Tid: 16:00 - 18:00
  • Datum: 6 december 2023
  • Plats: The Park Hälsingegatan (Hälsingegatan 29, Stockholm)
  • OSA: Registrera dig idag med denna länk eftersom antalet platser är begränsat och bekräftelse för varje deltagare är nödvändig för detta exklusiva evenemang.

Om SWEACC - Swedish-East African Chamber of Commerce:
SWEACC fokuserar på den stora affärspotentialen i East African Community (EAC) och bidrar till att öka handeln och investeringarna mellan Sverige och EAC-regionen. De främsta målen är att erbjuda en plattform för affärsfolk att mötas och utveckla deras intresse för EAC-regionen. SWEACC organiserar och ger medlemmar insikt i EAC-länderna; Burundi, Demokratiska republiken Kongo (DRC), Kenya, Rwanda, Tanzania, Sydsudan och Uganda. SWEACC:s klusterinitiativ arbetar och stödjer aktiviteter i alla länder söder om Sahara. Kammaren erbjuder också en plattform för ambassaderna representerade i Norden med stöd för besökande dignitärer, där de kan möta antingen officiellt eller informellt med svenskt och diaspora näringsliv. Välkommen att kontakta oss på [email protected]

Om MTI Investment

MTI Investment SE is a Nordic investment and venture building company, founded in 2014 by a team with extensive experience from emerging markets with the aim of investing in East African small and medium-sized enterprises ("SME") with high value-adding potential. The Company is active in the expansive East African market, and by being a long-term and active owner, MTI Investment helps its portfolio companies grow faster and become more profitable. The Company invests primarily in innovative and scalable companies that have the potential for a significant positive impact on society.

www.mti-investment.com

Få löpande information från MTI Investment via e-post.

Marknad Nasdaq First North Growth Market Kortnamn MTI ISIN-kod SE0017105539 Certified Adviser Mangold Fondkommission